Eerst stop in Bolivia ; Santa Cruz

12 oktober 2019 - Santa Cruz, Bolivia

Zo na weer een vliegreisje (de derde vlucht in zo'n 24 uur) zijn we aangekomen in Santa Cruz, Bolivia. We zijn hier maar kort vanavond gaan we al door naar Sucre. Ik ben net even naar het centrale plein gelopen, en dan merk je goed dat we al wat hoger zitten. Maar wel super lekker weer. Een graad of 28 gok ik. (nouja dat gaf de thermometer bij de bank hier tegenover aan) Op het plein zouden luiaards moeten zitten, nou in de bomen zaten ze niet, onder elke boom wel. 😃 Kan ook niet anders met dit weer. Ik vind het in ieder geval wel een leuke stad, groot en er wordt volop gebouwd(of afgebroken dat is mij niet duidelijk) Met klotsende oksels zit ik nu even bij te komen op de kamer. Ik op naar Sucré daar zijn we gelukkig drie dagen. Van als dat vliegen wordt je zelf nog een keer een vliegtuig ✈.

1. Peter colenbrander:
    12 oktober 2019
    hee harold beter weer dan hier smerige motregen de hele dag herfstdepressie ook nog bah maarja het is niet anders veel plezierrrrrrrr
  2. Harold:
    12 oktober 2019
    Ha die Peter, nee regen is ook niks. Scheelt wel dan hoeft je het gras niet te sproeien. 😃
  3. Peter colenbrander:
    13 oktober 2019
    hi harrold , wat een lange reis!

Heb even de stad opgezocht en ben benieuwd of je het freedom house gaat bezoeken.
    ziet er wel mooi uit alemaal lekker groen!
    gr sas
  4. Peter colenbrander:
    13 oktober 2019
    zat even op peter zijn mail.........