Tussenstation Lima

11 oktober 2019 - Miraflores, Peru

Zo de eerste vliegreis zit er weer op. Eerst van Amsterdam naar Madrid, en vandaar in 11 uurtjes naar Lima.... Niet echt logisch als je een rondreis Bolivia en Chili boekt, maar helaas zijn er geen rechtstreekse vluchten naar Bolivia. Ik was behoorlijk kapot na deze vluchten, met een paar opgezwollen voeten, gelijk een olifant. Heb ook al kennis gemaakt met het reisgezelschap. Een mooi gemêleerd clubje, kan niet anders zeggen. Allemaal wel ervaren reizigers, maar gelukkig geen " seen it all, done it all" figuren. (Van die types die jou wel even vertellen hoe het allemaal werkt.) Voordeel van een extra stop in Lima is dat ik hier vandaag de hele dag mag rond kijken. Ik had graag naar het hard rock café gegaan, deze is echt afgelopen Juli gesloten.... Gloeiende *** hadden ze daar nou niet een paar maanden mee kunnen wachten? De ironie is namelijk dat hij in Juni 1999 is geopend, een half jaar na mijn vorige vakantie in Peru. 😃 Gelukkig is er voldoende ander vertier. En hebben ze pisco sour(dé cocktail van Peru) in overvloed. Vanavond laat door naar Santa Cruz in Bolivia 🇧🇴 waar we vanacht arriveren.

1. Peter colenbrander:
    11 oktober 2019
    gaaf harold pisco is toppie jammer van het hardrock cafe maarja een mens kan niet alles hebben veel plezier vandaag ps we hebben gewonnen van noord ierland al moest het op zijn duits in blessuretijd gr peter en sas
  2. Ronald Varenbrink:
    11 oktober 2019
    Dat is jammer idd hadden wij ook in Zagreb,maar goed dat het een normale groep is ,we zijn benieuwd hoe je reis verder gaat ,groetjes Ronald en Lidija